Elfogadom
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

Á.SZ.F

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

Jelen Vásárlási Feltételekben szabályozott és nem szabályozott kérdésekre, valamint ennek értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”)
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, és
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire.

A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A Shoemanic Webáruházban bárki (cselekvőképes személy) vásárolhat az itt megadottak szerint, aki érvényes regisztrációval rendelkezik és elfogadja a Vásárlási Feltételeket, de regisztráció nélküli vásárlásra is lehetőség van a Vásárlási Feltételek elfogadása esetén. Ezekre az esetekre vonatkozóan, a következőkben ismertetett általános szerződési feltételek kizárólag az Ordo Invest Kft, Shoemanic Webáruházában lefolytatott szerződéskötések esetében érvényesek.

Az ismertetett általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) korlátozás nélkül másolhatóak és rögzíthetőek a regisztrációval rendelkezők részéről.

Abban az esetben, ha a regisztrációval rendelkező személy bármilyen formában megsérti z ÁSZF-ben rögzített szabályokat, a Shoemanic Webáruház érvénytelenítheti regisztrációját, vásárlását!

A webáruházban a termékeknél a bruttó vételárat forint (HUF) megadásával tüntetjük fel, amely tartalmazza a mindenkor érvényes jogszabályban meghatározott ÁFA-t is, azonban nem tartalmazza a vevő által fizetendő szállítási költséget. Csomagolási díjat nem számítunk fel. A Shoemanic webáruház megváltoztathatja az árakat, módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait, illetve magát a webáruházat is, annak arculati és használati feltételeit, kivéve az ÁSZF szerint már érvényesen létrejött szerződések esetét.

A webáruházban a termékekhez kapcsolt feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek a webáruház részéről, ez csupán felhívás ajánlattételre. Az ajánlatot a szerződéskötésre a fogyasztó teszi, amennyiben jelzi vételi, megrendelési szándékát a webáruház fogyasztói megrendelésekkel összefüggő üzemeltetését végző Ordo Invest Kft. felé. A szerződés akkor jön létre, amikor a fogyasztó ajánlatát az Ordo Invest Kft. visszaigazolja.

A termékek vételára minden esetben 1 darab (lábbeli, vagy hasonló termék esetében: 1 pár) termékre vonatkozik. Amennyiben a termék jellege, vagy a meghirdetett akció indokolja, ettől eltérő ajánlattételi felhívás is megjelenhet.

A webáruházban közzétett különböző akciók, vagy egyedi felhívások csak a webáruházban történő rendelés feladása esetén érvényesek, az ott közölt időtartam alatt, illetve feltétel megadása mellet.

Jelen ÁSZF tartalma 2018.02.04-től, visszavonásig érvényes. Jelen ÁSZF-et megelőző állapotot érintően és a változásokról archivált állapot feltüntetése mellett értesülhet a felhasználó.

A webáruházon keresztül történő vásárlás során a vásárló és az Ordo Invest Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság között jön létre a szerződés.

A webáruházban történő vásárlások során megkötésre kerülő szerződés nyelve: magyar. A webáruházon keresztül megkötött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

  • A rendelés adatait, a létrejött szerződés nyilvántartását, iktatását, elektronikus tárolását az Ordo Invest Kft biztosítja.
  • Amennyiben az Ordo Invest Kft-nél tárolt adatra vásárlónak nyomtatott formában vásárlónak szüksége van, úgy azt az ügyfélszolgálaton keresztül telefonon, vagy a webáruház megadott elektronikus levelezési címe útján, elektronikus levélben kérheti.
  • A vásárló felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg saját számítógépén tárolt, vásárlásával összefüggő adatait. Egyedül a vásárló tartozik felelősséggel a webáruházhoz való kapcsolódásáért és a webáruházban történő vásárlásáért.

 

     Az Ordo Invest Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság adatai:

 

Nyilvántartó cégbíróság: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 11-09-011318

Adószám: 13643324-2-11

Bejegyezve: 2005/12/29

A cég székhelye: 2500 Esztergom Deák Ferenc u. 43.

A cég internetes csomagküldő tevékenységének telephelye: 2500 Esztergom Lőrinc u. 4.

A cég ügyfélszolgálatának telefonos elérhetősége: 06 20 610-10-55 és 06 33 315-737

Hívható munkanapokon: Hétfőtől-péntekig 10.00-17.00 óráig, szombaton 10.00-12.00 óráig

Elektronikus kapcsolat/e-mail: shoemanicmegrendeles@gmail.com

 

REGISZTRÁCIÓ

Amennyiben a Shoemanic Webáruházban szeretne vásárolni, kérjük, a szerződéskötéshez szükséges pontos adatok megadásával töltse ki a regisztrációs űrlapot. Regisztrált vásárlóink a későbbi vásárlásaik során mindaddig mentesülnek a regisztrációnál megadott adataik ismételt rögzítésétől, amíg a regisztrált vásárlók között szerepelnek. A hibásan megadott regisztrációs adatokból eredő téves teljesítésért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A sikeres regisztráció után a rendszer egy elektronikus levelet küld Önnek, amelyben az ott megadott linkre kattintva megerősítheti a regisztrációját!

 

MEGRENDELÉS

A termékek a www.shoe-manic.hu webáruházon keresztül történő megrendelése ajánlott esetben a webáruházba történő – vásárló által megadott – felhasználónév és jelszavas belépés útján lehetséges.

A webáruház regisztráció nélküli lehetőség útján is biztosít vásárlási lehetőséget. Ennél a vásárlási módnál is szükséges a vásárláshoz és a szerződés teljesítéséhez szükséges adatokat megadnia a vásárlónak a www.shoe-manic.hu weblapon megadottak szerint. A regisztráció nélküli vásárlás esetén a szerződéskötéshez szükséges pontos adatok megadásával töltse ki a vásárló az ehhez szükséges regisztrációs űrlapot. A hibásan megadott regisztrációs adatokból eredő téves teljesítésért semmilyen felelősséget nem vállalunk!

A webáruházon keresztül történő vásárlás esetén, a kiválasztott termék részletes leírásánál a Vevő választhat - amennyiben ez lehetséges - színt és méretet is. A mennyiség megadása után a Kosár gombon kattintva a választott termék bekerül egy gyűjtőbe! Ezután eldöntheti, hogy választ-e további terméket/termékeket, vagy továbbmegy a pénztárhoz.

A Kosár gombon kattintva bármikor megnézheti a gyűjtője tartalmát, könnyedén ellenőrizheti, módosíthatja, törölheti rendelését.

A kosárba helyezett termékeket a rendszer nem foglalja le az Ön számára, azaz a megrendelés visszaigazolása előtt előfordulhat, hogy a kiajánlott terméket más már megvette. A megrendelt termék kiszállítását visszaigazolás esetén tudjuk biztosítani. Különösen az akciós termékek esetében.

A megrendelés véglegesítése, azaz Vevő részéről történő jóváhagyása és a megrendelési folyamat lezárása előtt az adatbeviteli hibák korrigálására vevőnek a rendelési folyamat során mindig van lehetősége. Ezt egyszerűen a beírt hibás adatok javításával, törlésével, vagy a böngésző „vissza” gombjának megnyomása után az adatbevitel megismétlésével tudja megtenni. Amennyiben nyilvánvalóan hibás árat tapasztal a weblapon, ilyen lehet pl. ha elektonikus adatrögzítési hiba miatt nulla forint jelenik meg a termék vételáraként, vagy a hasonló terméknél rögzített vételártól feltűnően aránytalan vételár jelenik meg, stb. kérjük minden esetben érdeklődjön az Ordo Invest Kft. ügyfélszolgálatánál telefonon, vagy elektronikus levélben, a megrendelési folyamat lezárása előtt. Észrevételeit egyéb esetben is köszönettel vesszük.

 

A MEGRENDELÉS gombon kattintva véglegesítheti a vásárlást!

 

ÉRTESÍTÉS A SIKERES VÁSÁRLÁSRÓL

  • A megrendelés (véglegesítéséről) rögzítéséről a rendszer 48 órán belül értesítést küld Önnek elektronikus levélben! Amennyiben a vásárló nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy mentesül az ajánlati kötöttsége alól. A visszaigazolt megrendelés a vásárló részéről elektronikus levél útján is lemondható (a megrendeléstől el lehet állni) a megrendelés visszaigazolását követő 24 órán belül, de még a kiszállítást megelőzően. A webáruház ebben az ügyben elektronikus levélben küld értesítést.
  • A kiszállítás megkezdését követő eljárási részletekről, a vásárló elállási joga gyakorlása ügyében, jelen ÁSZF A vásárlástól való elállás joga szerint ismertetett módon járhat el. A kiszállítás ebben a tekintetben akkor kezdődik el, amikor Ordo Invest Kft. a GLS futárszolgálatának átadja vásárló által kiválasztott terméke(ke)t tartalmazó, vásárló által megadott szállítási címmel ellátott csomagot.

MEGADOTT VÁSÁRLÓI ADATOK MÓDOSÍTÁSA

Amennyiben a vásárló webáruházon keresztül történő vásárlása során megadott adatok elektronikus rögzítésére hibásan kerül sor, annak kijavítását a vásárló az Ordo Invest Kft.-től, a shoemanicmegrendeles@gmail.com e-mail címre történő e-mail küldésével, illetve telefonon 06 20 610-10-55 és 06 33 315-737 telefonszámon, H-P: 10-17, Szo: 10-12) kérheti.

Amennyiben a megrendelési és kiszállítási folyamat során még lehetséges, az Ordo Invest Kft. megpróbálja haladéktalanul kijavítani a felmerült hibát.

A vásárlót az Ordo Invest Kft. e-mailben vagy telefonon értesíti a hiba kijavításával kapcsolatban. A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott hibás, illetve téves adatokból eredő esetleges hibás teljesítésért a Ordo Invest Kft. nem vállal felelősséget, beleértve a vásárló esetleges elállásához kapcsolódó egyéb, különösen az Ordo Invest Kft. teljesítésével összefüggő elállás során felmerülő kérdéseket is.

 

A MEGRENDELT ÁRU ÁTVÉTELE, A KISZÁLLÍTÁS ÉS A CSOMAG ELLENŐRZÉSE

A megrendelt termékeket átveheti személyesen Esztergomban, a Lőrinc utca 4. szám alatt, a Shoemanic megnevezésű üzletünkben. Amennyiben kiszállítást kér, a GLS futárszolgálata viszi el Önhöz a csomagot, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A kiszállítást a GLS Hungary futárszolgálat végzi munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között.

  • Ennek díja utánvételes vásárlás esetén 1.100 forint. A vételár és szállítási költség bankszámlánkra történő elutalása esetén 900,- forint.
  • 10.000,- forint feletti megrendeléseknél nincsen szállítási költség, szokásos fuvarozás esetében.
  • Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, Ordo Invest Kft. ezt a költséget nem köteles vállalni és elállás esetén az ebből adódó többletköltséget sem köteles megtéríteni.

Szállítási idő az érvényes megrendeléstől számított 1-2 nap. Amennyiben pénteken 12.00 óra után adja le rendelését, úgy a megrendelését legkorábban kedden szállítja ki a futárszolgálat.

A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot és a futárszolgálat ügyfélszolgálatának telefonszámát, melyen időpont módosítást kérhet a vásárló legkésőbb a kiszállítás megadott időpontját megelőző 3 órával.

A Vevő köteles a csomag tartalmát, annak átvételét követően, lehetőség szerint késlekedés nélkül, tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a vásárló által megrendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, kérjük, hogy a vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hiba elhárítása érdekében.

Ordo Invest Kft. a vásárló elállása esetén, a termék jellegének, tulajdonságának és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatának eredő értékcsökkenés megtérítését követelheti.

MEGRENDELÉS ELLENÉRTÉKÉNEK MEGFIZETÉSE

A Shoemanic webáruházban megrendelt és kiszállított termékek fizetése utánvéttel vagy banki előreutalással lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a végösszeg a futár részére készpénzzel fizetendő. Banki előreutalás esetén a termékek kiszállításáról csak az összeg beérkezése után gondoskodunk.

ÁT NEM VETT TERMÉK

A megrendelt, de át nem vett (vagy a kiszállításkor visszautasított) termék(ek)re Webáruházunk szállítási költséget számlázhat ki.

Amennyiben a kiszállítás Vevő hibájából meghiúsul, a le nem mondott megrendelés újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerülhet. Újraküldés esetén a terméket elsősorban előreutalással áll módunkban megküldeni.

HIBÁS TELJESÍTÉS ESETE

A kötelezett Ordo Invest Kft. hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

A vásárló és az Ordo Invest Kft közötti jogviszonyban/szerződésben semmis az a kikötés, amely a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezésektől a fogyasztó hátrányára tér el.

 

KELLÉKSZAVATOSSÁG (azaz rejtett anyag, vagy gyártási hiba esetén történő igényérvényesítés)

     Minőségi hiba esetén, amennyiben az ORDO INVEST Kft. jogosnak ítéli meg a reklamációt, úgy

  1. a vevő által fizetett vételárat tudjuk üzletünkben visszafizetni készpénzben vagy banki átutalás formájában, Vásárló nyilatkozata szerint,
  2. amennyiben ugyanarra a cikkszámú termékre szeretné cserélni, melynek az üzletünkben magasabb az ára, úgy nem kérjük el az árkülönbözetet.

Kérjük, tiszta, száraz állapotban szíveskedjen a cipőt reklamáció esetén visszajuttatni, ezzel segítve munkatársaink munkáját, a hiba eredetének helyes megállapítása, illetve a termék rendeltetésszerű kezelésének bizonyítása érdekében.

     A kellékszavatossági igény érvényesítésének együttes feltételei:

  1. kettő (azaz 2) éven belüli vásárlás
  2. a vásárlásról szóló blokk (nyugta)/ számla/ szállítólevél megléte, vagy a szerződés megkötésének más módon történő hitelt érdemlő bizonyítása

     A kellékszavatossági igény elutasítható:

  1. ha a szavatossági igény érvényesítésének határideje letelt (2év);
  2. nem megfelelő méretválasztás következtében fellépő hiba;
  3. nem rendeltetésszerű használatból eredő hiba esetén;
  4. helytelen kezelésből, tárolásból eredő hiba esetén;
  5. sérülés, erőszakos külső behatás (fizikai, kémiai stb.) okozta hiba esetén,
  6. ha szakszerűtlen/házilagos javítás következményeként a hiba súlyosbodott vagy annak oka, keletkezése, mértéke emiatt már nem megítélhető;
  7. a fűzős lábbelit - a szabadidő cipőket is - csak befűzve és bekötve javasoljuk hordani, ellenkező esetben a láb dörzsölő igénybevétele miatt a belső felület idő előtt elkophat, mely így nem gyártási eredetű sérülésnek minősülhet
  8. beázás következménye (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik)
  9. természetes elhasználódás miatti kopás (pl: járótalp túlzott használat miatti kopása)
  10. bőrtalp elkopása viselés következtében (ennek megelőzésére javasoljuk, hogy vékony gumiréteget tetessenek a sokat hordandó bőrtalpra)

Mentesülhet a szavatossági kötelezettségek alól az Ordo Invest Kft. akkor is, ha a vásárló a vásárláskor már ismert hiba esetén reklamál, ha őt az Ordo Invest Kft. a hibáról előre írásban tájékoztatta.

A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igények érvényesítésére nyitva álló kettő (2) év két részre tagolódik:

  • A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül ha bármilyen rendellenességet, hibát észlel a cipővel kapcsolatban, azt kérjük késedelem nélkül jelezze. A hibát legkésőbb a felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelenteni, a késedelmes igénybejelentésből eredő kárért az Ordo Invest Kft. nem felel. A hibás/ meghibásodott/ kifogásolt terméket nem célszerű tovább használni, mivel a tovább használatból eredő kárt sem az Ordo Invest Kft, sem pedig a forgalmazó nem köteles megtéríteni. Amennyiben a hiba eredete, jellege, így a reklamáció jogossága nem egyértelmű, vitás a felek között, úgy az Ordo Invest Kft. saját költségén független szakvéleményt kérhet fel a hiba megállapítására.
  • A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl, a kettő éves időtartam végéig kétséges, vagy vitatott esetben a Vásárló saját költségén bizonyíthatja (pl.: szakvélemény által), hogy a meghibásodás oka már eladáskor (gyártáskor) a termékben volt található. Amennyiben a szakvélemény alaposnak ítéli a vásárló reklamációját, és azt az Ordo Invest Kft. elfogadja, abban az esetben a cipő vételárán felül a bevizsgálás költségét is megtérítjük.

 

Minőségi kifogás esetén a Vásárló elsősorban a termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azonban ha az igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára – a másik lehetőség teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget okozna, akkor az eset összes körülményét mérlegelve a vállalkozás a csereigény helyett választhatja a javítást. Amennyiben az Ordo Invest Kft. a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy a Vásárló igényének nem tud megfelelő határidőben eleget tenni, abban az esetben a Vásárló (az Ordo Invest Kft.-vel történt írásbeli egyeztetést követően) kijavíthatja, vagy kijavíttathatja a hibás terméket. A javítás költségeit ebben az esetben az Ordo Invest Kft. köteles viselni.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a szakszerűtlen javításból eredő károkért az Ordo Invest Kft. nem köteles felelősséget vállalni.

Ha az üzlet a javítást/kicserélést nem vállalta, vagy nem tudta teljesíteni, akkor a Vásárló - választása szerint - arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől, tehát visszakérheti a termék vételárát.

Javítás esetén - a kicserélt/javított rész tekintetében - a szavatossági idő annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a Vásárló a terméket nem tudta használni. A kicserélt termék, vagy a termék egy kicserélt része tekintetében a szavatosság újraindul a kicserélést követően.

Amikor egy adott termék javításból vagy minőségi bevizsgáltatásból visszaérkezik az Ordo invest kft-hez, munkatársaink értesítik Vásárlónkat. Ordo Invest Kft.-nél a Vásárlók által otthagyott termékeket összesen 3 hónapig tudjuk őrizni. A 2. hónap után írásbeli értesítést küldünk, ezt követően további 1 hónapig tároljuk a lábbeliket.

Nem minőségi hibás terméket pl. harisnyákat, zoknikat, alsó ruházati terméket, fehérneműt, talpbetéteket higiéniai okok miatt, a használat megkezdése után már nem tudunk cserélni.

Kérjük, hogy higiéniai okok miatt a reklamáció, illetve minőségvizsgálat előtt a lábbelit tisztítsa meg, tekintettel arra, hogy a nem megfelelő kezelés is képezheti elutasítás tárgyát.

 

TERMÉKSZAVATOSSÁG

A vásárolt termék hibája esetén a vásárló – választása szerint – az előzőekben ismertetett kellékszavatossági jogát, vagy az ebben a pontban ismertetett termékszavatossági igényét érvényesítheti.

A vásárló termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Az a termék tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági igény a termék forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével a vásárló e jogosultságát elveszti.

A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát az Ordo Invest Kft-vel közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítani.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A VÁSÁRLÁSTÓL TÖRTÉNŐ ELÁLLÁS JOGA

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet rendelkezései alapján a vásárló, az áru átvételét követő 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

A vásárló elállási jogát elállási írásbeli nyilatkozatának közlése útján, vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának Ordo Invest Kft. részére történő közlésével gyakorolhatja. Az elállási nyilatkozatot (mintát) a vásárló részére kézbesített csomag is tartalmazza, vagy a www.shoe-manic.hu oldalról is letölthető. Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek tekinti az Ordo Invest Kft., ha a vásárló elállási nyilatkozatát az elállásra nyitva álló határidő lejárta előtt elküldi, vagy közli, azaz ha a megrendelés kézhezvételétől számított 14. naptári nap végéig ezt megteszi.

Fenti elállási határidőre vonatkozó rendelkezések nem érintik a vásárló azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és az áru átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. A határidőn belül gyakorolt elállás a felek közti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján a vásárló részéről az átvett termék tekintetében, a megfizetett vételárat, azaz a megrendelés teljes összegét részére vissza kell szolgáltatni, a vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyezően.

Ha a vásárló eláll a szerződéstől, köteles a terméket (lehetőleg eredeti, sértetlen állapotban) az elállási nyilatkozattal együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni az Ordo Invest Kft. 2500 Esztergom Lőrinc u. 4. sz alatti telephelye címére, vagy személyesen visszavinni az Ordo Invest Kft. ugyanott található üzletébe.

A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a vásárló a terméket a határidő lejárta előtt visszaküldi, illetve visszajuttatja az Ordo Invest Kft. előzőekben megadott üzletébe.

Az Ordo Invest Kft. kizárólag új állapotú (sérülésmentes, hiánytalan tartalmú) lehetőleg eredeti csomagolásában visszaadott termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat (a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget) visszafizetni. Amennyiben a termék a kipróbáláshoz feltétlen szükséges használatot meghaladó használat nyomait mutatja, úgy az Ordo Invest Kft. fenntartja magának a jogot arra, hogy a vásárló által visszaküldött termék esetében, a bekövetkezett értékcsökkenés miatt, azzal arányos összeget visszatartson és a vételárat csak részben térítse vissza. Ilyen esetben az Ordo Invest Kft. részletes tájékoztatást ad vásárlónak.

A vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben a 14 naptári napon belüli elállás jogán visszaküldött csomag megfelel az előzőekben ismertetett feltételeknek, az Ordo Invest Kft. a teljes vételárat, azaz a vásárló által megfizetett teljes összeget, a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított legkésőbb 14 naptári napon belül visszautalja a vásárló részére, azon fizetési móddal megegyező módon, ahogyan azt a vásárló teljesítette. Abban az esetben, ha vásárló a pénz visszaküldés során változtatni szeretne a vásárlás során rögzített adatain, kérjük, hogy pontosan adja meg az elállási nyilatkozaton a megváltoztatott adatot, különösen az új bankszámlaszám pontos megadására ügyeljen, ahová vásárló szeretné, hogy az Ordo Invest Kft. vissza tudja utalni a termék vételárát. Kétséges esetben az Ordo Invest Kft. elektronikus levélben egyeztet a vásáróval. Amennyiben Vevő a terméket személyesen juttatja vissza az Ordo Invest Kft. 2500 Esztergom Lőrinc u. 4. sz. alatt található üzletébe, Vevő döntése szerint elsősorban a vételár, azaz a teljes vásárlási összeg, eredeti megfizetése módján, készpénzben, vagy vevő kifejezett nyilatkozata szerint banki átutalás útján fizetik meg részére az által a vásárláskor megfizetett teljes összeget.

Az Ordo Invest Kft. mindaddig visszatarthatja a Vevőnek az elállás miatt visszajáró összeget, amíg Vevő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A két eset közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Visszaküldés esetén az árut bármely postahivatalban, vagy GLS csomagpontban, esetleg más szállítócéget megbízva, vagy csere esetén a GLS futárnál, a csomagot megfelelően megcímezve lehet feladni. A feladott csomagnak tartalmaznia kell a címet, a feladó nevét). A visszaküldendő csomaghoz célszerűségi szempontból kérjük, hogy mellékelje a kitöltött elállási nyilatkozatot! Abban az esetben, ha az elállás során az Ordo Invest Kft. részére vonatkozóan, az Ordo Invest Kft. ügyintézéséhez, vásárló kifejezett kérésére további, vagy az elállása tekintetében érintett termék esetében rögzített megrendeléséhez képest megváltoztatott adatra van szükség, (ilyet közöl a vásárló), azt a vásárló köteles pontosan megadni. A vásárló téves adatközlése miatt bekövetkező késedelemért Ordo Invest Kft. nem vállal felelősséget.

Amennyiben elállási jogának gyakorolásával kapcsolatos kérdése merül fel, elektronikus levélben kérjen információt, vagy hívja fel telefonon az ügyfélszolgálatot. Kérjük, hogy a visszaküldéskor lehetőség szerint az eredeti csomagolást használja és mellékelje a kitöltött elállási nyilatkozatot is. Későbbi vásárlót terhelő térítési igények elkerülése érdekében, kellő gondossággal eljárva (lehetőség szerint egy üzletben történő általános vásárlási rendnek megfelelően), óvatosan ellenőrizze az árut és ne okozzon benne kárt (pl. karcolás, foltok, cipőtalp kopása, stb.). Amennyiben bármilyen kérdése merül fel az ellenőrzés során, kérjük hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat.

A termékek visszaküldésének költségei minden esetben a vásárlót terhelik. Abban az esetben, ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget az Ordo Invest Kft. nem köteles megtéríteni.

Az elállás kapcsán ezen felül a vásárlót más költség nem terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére azonban nincs lehetőségünk.

A PANASZKEZELÉS (helye, módja)

Az Ordo Invest Kft elektronikus csomagküldő kiskereskedelmi tevékenységével összefüggő fogyasztói panaszokkal kapcsolatos tevékenységét az Ordo Invest Kft. az Esztergom Lőrinc u. 4. sz. alatti telephelyén végzi.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el:

http://fogyasztovedelem.kormany.hu

Vásárló a Shoemanic webáruházban vásárolt termékkel vagy az Ordo Invest Kft elektronikus csomagküldő kiskereskedelmi tevékenységével összefüggő vásárlói panaszait, bejelentéseit, fogyasztói kifogásait a következő elérhetőségeken terjesztheti elő a cég irányában:

A cég internetes csomagküldő tevékenységének telephelyén: 2500 Esztergom Lőrinc u. 4.

A cég ügyfélszolgálatának telefonos elérhetősége útján: 06 20 610-10-55 és 06 33 315-737

 

Hívható munkanapokon: Hétfőtől-péntekig 10.00-17.00 óráig, szombaton 10.00-12.00 óráig

Elektronikus kapcsolat/e-mail útján: shoemanicmegrendeles@gmail.com

 

Az Ordo invest Kft. a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, az ügyfélszolgálaton keresztül azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, az ügyfélszolgálat felveszi az ügy elintézése érdekében, a releváns érintettel a kapcsolatot. Az ügy kivizsgálását követően haladéktalanul értesíti a vásárlót.

Az Ordo Invest Kft. a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén köteles helyben a Vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a következőkben részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint utólag, legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt megküldeni.

Minden egyéb esetben az Ordo Invest Kft. az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. Az Ordo Invest Kft. a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés ebben a tekintetben, jelen ÁSZF értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén az Ordo Invest Kft. az elutasítás indokolásáról is tájékoztatja a Vásárlót.

 

Amennyiben az Ordo Invest Kft. és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára:

  1. Eljárás indítása a Járási Hivatalok fogyasztóvédelmi hatóságánál

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található:

http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista

 

Ezek a hivatalok fogyasztóvédelmi tárgyú jogszabálysértések esetén kereshetőek fel érdemben. Ilyennek minősülhet, pl. ha a szolgáltató, kereskedő nem ad választ a fogyasztó panaszára, megtéveszti a fogyasztót, vagy egyéb jogsértést követ el. Nem tartozik a fogyasztóvédelmi hatóság feladatkörébe a fogyasztó és a kereskedő közötti olyan vitás kérdés ügyében meghozandó döntés (mint például, hogy az adott lábbelit kicseréljék-e, avagy a vételárat fizessék vissza, vagy pl. a termék hibájának vizsgálatával kapcsolatos tevékenység)

 

  1. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Békéltető Testület eljárását a fogyasztó akkor kezdeményezheti, amennyiben úgy érzi, hogy a kereskedő vagy szolgáltató a szerződéses kötelezettségeit nem, vagy nem megfelelően teljesíti. Az ingyenes békéltető eljárást a fogyasztó a lakhelye, tartózkodási helye, vagy a vásárlás helye szerint illetékes megyei kereskedelmi kamarák mellett működő Testületeknél kezdeményezheti. A fogyasztónak minőségi kifogással kapcsolatos vitáját kifejezetten érdemes a Békéltető Testületeknél kezelnie, hiszen a fogyasztóvédelmi hatósággal szemben ebben a kérdésben a Testületek illetékesek. A fogyasztó a testület eljárását elsősorban a lakóhelye szerint illetékes békéltető testület előtt kezdeményezheti.

Ordo Invest Kft. a Békéltető Testület eljárásában részt vesz, együttműködését a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29. § (11) bekezdésben foglaltak szerint, a 29. § (8) bekezdésben rögzített tartalommal biztosítja.

A PANASZ BEJELENTÉSE A BÉKÉLTETŐ TESTÜLETNÉL

 

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján, a békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul.

A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A kérelemnek tartalmaznia kell:

  • a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét
  • a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét
  • ha az eljárásra a lakóhelye szerint illetékes testület helyett a szerződés teljesítésének helye vagy a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testületet választja, a teljesítés helyére vonatkozó nyilatkozatát
  • a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait
  • a nyilatkozatát arra nézve, hogy az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését.
  • a nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor
  • a testület döntésére irányuló indítvány
  • a fogyasztó aláírását

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozásnak az írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az egyeztetés megkísérléséről. Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

Békéltető testületi eljárás megindítására irányuló kérelmét a következő nyomtatvány felhasználásával is benyújthatja:

KÉRELEM

A békéltető testületek aktuális elérhetőségét, adatait megtalálhatja a bekeltetes.hu oldalon.

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Név: Dr. Óvári László

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

A békéltető testületek listáját és a tevékenységükkel kapcsolatos további adatokat a következő linken keresztül is elérheti:

http://www.bekeltetes.hu/index.php

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel.

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan. Ahhoz, hogy ezt az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében.

Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el.:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és az oldal utasításait követve töltse fel a szükséges tartalmat.

Amennyiben esetlegesen határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.

A Budapesti Békéltető Testület:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu, onlinevita@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

 

  1. Bírósági eljárás kezdeményezése

Egyéb jogorvoslat lehetőségeként.

 

ADATVÉDELEM ÉS ADATBIZTONSÁG

A megrendelések pontos és gyors teljesítése érdekében az Ordo Invest Kft. elektronikus adatfeldolgozást alkalmaz, melynek során minden esetben tiszteletben tartja a vásárlók személyhez fűződő jogait, az adatvédelemre és adatbiztonságra vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezéseket.

Az Ordo Invest Kft internetes csomagküldő kiskereskedelmi tevékenysége során, a shoe-manic.hu weboldalon történő adatszolgáltatás önkéntes. A shoe-manic.hu weboldalon történő regisztrációval a vásárló hozzájárul személyes adatai kezeléséhez. Az Ordo Invest Kft. garantálja minden olyan személy elmentett személyes adatainak bizalmas kezelését, akik regisztráltak a shoe-manic.hu weboldalon (regisztrált Vásárlók). A megadott adatokat a shoe-manic.hu webáruház a honlapon regisztrált vásárlók azonosítása, a vásárlókkal történő kapcsolatfelvétel, online termékrendelés, statisztikai kimutatások készítése, hírlevél küldése valamint saját marketing célok elérése érdekében rögzíti.

Az Ordo Invest Kft. ezeket az adatokat – amelyeket a vásárló önkéntesen ad meg a regisztráció során – kizárólag az előzőekben leírt célok eléréséhez használja fel. Ezek az alábbi személyes adatok: név, lakcím, e-mail cím, születési dátum, jelszó, fizetéssel kapcsolatos adatok és telefonszám.

Az Ordo Invest Kft. garantálja, hogy a vásárló hozzájárulása nélkül ezen a weboldalon kívül nem gyűjt személyes jellegű adatokat.

A Ordo Invest Kft. a személyes adatokat a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályok megtartásával kezeli, különös tekintettel

  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény,
  • az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről szóló 1998. évi VI. törvény, valamint
  • a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületének a tartalomszolgáltatásra vonatkozó működési, etikai és eljárási szabályzata, és különösen annak a személyes adatok és információk kezeléséről és védelméről szóló 2. számú mellékletének és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény hatályos szabályaira.

A vásárló adatainak a webáruházban történő felvételének és feldolgozásának célja az Ordo Invest kft-nél leadott rendeléseinek hatékony lebonyolítása. Ez az adatfeldolgozás azért fontos, hogy az Ordo Invest Kft a webáruházon keresztül létrejövő szerződésekből eredő, vevőkkel szembeni kötelezettségeit teljesíteni tudja, a vásárlók online vásárlását fel tudja dolgozni, a vásárlók kérdéseire válaszolni tudjon, illetve bármely vásárlást érintő probléma esetén segítséget nyújthasson, vagy felvehesse a kapcsolatot a vásárlóval.

 

     Internet, hírlevél, levelek, kérdések

Vevő kívánságára az Ordo Invest Kft. tájékoztatást küld a termékeiről és szolgáltatásaikról, vagy az egyedi ajánlatokról.

Amennyiben a megfelelő módon kifejezetten kéri (bejelöli erre vonatkozó igényét), abban az esetben az Ordo Invest Kft. a termékeit reklámozó hírlevelek küld. Ezzel összefüggésben egyetért azzal, hogy a megadott személyes adatait ( vezetéknév, utónév, lakcím, irányítószám, helység születési dátum, e-mail cím, cipőméret) az Ordo Invest Kft ezen célból tárolja és feldolgozza.

A személyes adatok a regisztrált vásárló kérésére, továbbá az adatkezelési céljuk megszűnése, illetőleg az adatok tárolásának törvényben meghatározott határidejének lejárta esetén törlésre kerülnek. A megadott hozzájárulását egy személyazonosságot igazoló dokumentum bemutatásával, egy az Ordo Invest Kft címére küldött levélben, vagy e-mail útján visszavonhatja.

Ugyanígy visszavonhatja a kattintással megadott hozzájárulását a termékeket reklámozó hírlevél kiküldéséhez, bármikor, ha a hírlevélben megjelenő „hírlevél lemondása” linkre kattint.

2018. február 01.

Ordo Invest Kft.

MAI NAP TERMÉKE
Vásárlóink kedvencei
12.900 Ft 4.900 Ft