A webáruházban a számodra is hatékony működéséhez kétféle sütit használunk.

Szükséges cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a webáruház használható és működőképes legyen, ezért ezeket nem lehet letiltani.

Marketing cookie-k
Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a Te érdeklődési körödnek megfelelő reklámokat és termékeket jelenítsünk meg a webáruházban. Ezeket a cookie-kat le tudod tiltani, de kár lenne, mert egy csomó jó dologról maradnál le.

Részletesebb információ az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Kérjük ha egyetértesz, kattints az ELFOGADOM gombra. Köszönjük!

Gyakran Ismétlődő Kérdések (GY.I.K)

SZÁLLÍTÁS

»Mennyi a szállítási idő?

A rendelés leadásától számított 1-2 munkanapon belül kézhez kapod csomagod. Amennyiben rendelésed 13:00 előtt beérkezik hozzánk akár már másnap nálad lehet a csomag.

 

»Mennyi a  szállítási költség?

Előre utalással 900,- forint, OTP Simple Pay bankkártyás fizetés esetén 900,- forint, utánvéttel 1.200,- forint.

10.000,- Ft feletti vásárlás esetén INGYENES

 

»Mi a teendő, ha nem felel meg a vásárolt termék mérete?

A weboldalon egy új rendelést szükséges leadni a jónak vélt mérettel, valamint a megjegyzés rovatban fel kell tüntetni, hogy termékcseréről van szó, ezt követően a futárszolgálat vinni fogja az új rendelést, te pedig átadod a nem megfelelő terméket. A termékcsere díja 1000, - forint melyet a futárnál kell fizetni.

 

»Mi a teendő, ha egyáltalán nem felel meg a vásárolt termék?

Amennyiben egyáltalán nem felel meg a vásárolt  termék, úgy a vevőnek 14 napja van arra, hogy indoklás nélkül elálljon a  vásárlástól. A visszaküldésről minden esetben a vevő gondoskodik, a termékeket üzletünk címére > 2500 Esztergom, Lőrinc utca 4. a kitöltött elállási nyilatkozattal együtt kell visszaküldeni. A vásárlás összegét - - - > bankszámlájára legkésőbb 14 napon belül visszautaljuk.

 

VÁSÁRLÁS ÉS FIZETÉS

»Ugyanazt találom az üzletben, mint a webshopban?

Minden termék üzleteinkből kerül kiszállításra, így minden a webshopban rendelhetőként feltüntetett termék kapható üzleteinkben is, fordítva nem minden esetben igaz, ezért érdemes benézned hozzánk :)

 

»Az üzletekben felpróbálhatóak a termékek?

Igen, minden termék felpróbálható üzleteinkben, ha valamit kinéztél a webshopban de nem tudsz eljönni érte aznap és szeretnéd, hogy félrerakjuk neked, akkor jelezd ügyfélszolgálatunknak és 3 munkanapig eltesszük neked. Akciós termékeket félretenni nem áll módunkban, de ugyanúgy felpróbálhatóak ezek a termékek is nyitvatartási időben.

 

»Hol található az üzlet?

Shoemanic és Shoemanic Luxury üzletünk  10 méterre egymástól, Esztergom belvárosában a Lőrinc utca 4. szám alatt helyezkednek el.

 

»Miben különbözik a két üzlet?

Shoemanic üzletünk a sportosan elegáns ruhákra és cipőkre helyezi a hangsúlyt, még Shoemanic Luxury üzletünk készletét túlnyomórészt az elegáns, alkalmi ruhák, cipők, táskák és kiegészítők alkotják.

 

»Miért válassz minket?

Mi a Shoemanicnál mindig arra törekszünk, hogy vevőinknek csúcsminőséget adjunk elérhető áron. Minőségi cipőket, exkluzív olasz ruhákat, olasz bőrtáskákat és különleges kiegészítőket, melyek nem jönnek veled szemben minden sarkon, melyekben nyugodt szívvel egyedinek érezheted magad!

 

»Változott az ár azóta, hogy legutóbb néztem, miért?

Akcióink minden esetben időszakosak és automatikusak, így elképzelhető, hogy egyes termékeink épp a rendelésed leadása után lesznek akciósak, ebben az esetben jogodban áll töröltetni a rendelésed, és ha kívánod újból megrendelni a terméket akciós áron. Olyan is előfordulhat, hogy rendelésed leadása után az akciós ár megszűnik ebben az esetben természetesen neked még az akciós áron küldjük ki a terméket.

 

»Hogyan tudok fizetni a webshopban rendeléskor?

Rendelésedet bankkártyával az OTP Simple Pay biztonságos keresztül rendezheted. Minden tranzakciónk biztonságos, más által hozzá nem férhető. A Shoemanic nem fér hozzá és nem tárolja banki vagy kártya adataidat. Előfordulhat, hogy a Simple Pay rendszere kiléptet a fizetési folyamatból, ha túlléped a várakozási időkorlátot, ezért NAGYON FONTOS ha így fizetsz ne szakítsd félbe a vásárlást, ha mégis kidobna jelezd nekünk e-mailben vagy telefonon és segítünk neked.

Banki átutalással is fizethetsz, ilyenkor rendelésed leadását követően kapni fogsz egy e-mailt melyben minden szükséges információt megtalálsz az utaláshoz.

5.000 Ft-ot meghaladó rendelésed az ország bármely pontjára utánvéttel is kérheted ebben az esetben a rendelés összege a futárnál fizetendő.

 

»Hogyan fizethetek az üzletben?

A Shoemanic üzletekben fizethetsz bankkártyával, készpénzben forinttal és euróval is.

 

»Beszerezhetők jelenleg nem kapható termékek vagy méretek?

Amennyiben egy termék elfogyott, vagy nincs a méretedben és lehetséges, hogy érkezik még belőle, fel tudsz rá iratkozni a termékoldalon lévő "ÉRTESÍTÉST KÉREK" gombbal. Amikor a termék újra készletre kerül, email címeden értesítünk.

 

 

Ha itt nem találtál választ kérdéseidre akkor hívd nyugodtan a +36 20 610 1055  telefonszámot munkanapokon 10-17 óráig felvesszük vagy írj nekünk az info@shoe-manic.hu e-mail címre.

Az oldal tetejére